Vereniging info HWH

Watersportvereniging "Het Witte Huis" (HWH) is ontstaan in 1930 en sinds 1935 aangesloten bij het  Watersport Verbond HWH behoort tot de 9 grootste wedstrijdgevende zeilverenigingen van Nederland met ca. 250 leden.

De vereniging stelt zich ten doel:
Het bevorderen van de wedstrijdzeilsport, alsmede het organiseren van wedstrijden.
Daarnaast het behartigen van de belangen op watersportgebied van de leden en de samenwerking tussen hen te bevorderen.
Tevens de liefhebberij in en de kennis van alles wat op watersport- en scheepvaartgebied betrekking heeft aan te kweken, dit alles in de ruimste zin.

HWH kent een gezellig verenigingsleven waaraan vele leden hun steentje bijdragen met activiteiten die variëren van het geven van training aan de jeugd, het organiseren van grote zeilevenementen en HWH-wedstrijden, alsmede gecombineerde wedstrijden samen met de Loosdrechtse zusterverenigingen tot en met het runnen van het clubhuis.

Bij onze vereniging staat wedstrijdzeilen centraal. Mede daardoor telt HWH veel jonge (en oudere) talenten. Maar bovenal staat het plezier in het zeilen voorop!

HET VERENIGINGSLEVEN
HWH is een zeilvereniging voor watersportgenieters en wedstrijdzeilers. Om een en ander te kunnen organiseren wordt van de leden verwacht dat zij actief hun steentje bijdragen. Deze inzet van de leden is noodzakelijk om de vereniging goed te laten functioneren. Alle activiteiten worden op vrijwillige basis verricht, van de leden in het bestuur, tot enkele uurtjes hulp bij havenwerkzaamheden of een keer een bardienst draaien.
Om de activiteiten van de vereniging goed te laten verlopen, zijn er een aantal commissies ingesteld.

VERENIGINGSGEBOUW
De vereniging beschikt over een sociëteit genaamd Boei15 (dit omdat er voorheen maar 14 boeien op de plassen lagen en de leden dit een toepasselijke aanvulling op het boeienplan vonden). De Boei is alleen in de weekeinden geopend vanaf ca 09:00 uur tot 17:00 uur.

Het havenkantoor is geopend in de maanden april t/m oktober op maandag-, woensdag-, vrijdag- en zaterdagmiddag van 13:00 - 16:00 uur. In de wintermaanden op afspraak, tel.nr 0355821398.

De kleedkamers en het sanitair zijn toegankelijk voor de leden. De dameskleedkamer bevindt zich aan de plaszijde, achter de Boei en de herenkleedkamer aan de straatzijde achter het havenkantoor.

SECRETARIAAT
De secretaris is het aanspreekpunt van de vereniging voor alle externe contacten.
De aanmeldingen en afmeldingen van een lid lopen ook via de secretaris.
De secretaris is bereikbaar via siraterces.[antispam].@wsv-hetwittehuis.nl.

Bestuurssamenstelling

Pasfoto Gerrit WillemsVoorzitter: Gerrit Willems, Tel. nr: +31617770782 rettizroov.[antispam].@wsv-hetwittehuis.nl

pasfoto-hankSecretaris: Hank de Jong, siraterces.[antispam].@wsv-hetwittehuis.nl

ronald-van-klooster 2Penningmeester: Ronald van Klooster, retseemgninnep.[antispam].@wsv-hetwittehuis.nl

jan-bijleveld

Wedstrijden: Jan Bijleveld, eissimmocdjirtsdew.[antispam].@wsv-hetwittehuis.nl

harrie-vierkant

Haven: Harrie van der Werf, eissimmocnevah.[antispam].@wsv-hetwittehuis.nl

Jeroen

Jeugdzeilen: Jeroen de Jongh, eissimmocdguej.[antispam].@wsv-hetwittehuis.nl

Vertrouwenspersoon

Wijnand de Leur is onze vertrouwenspersoon. Je kunt hem bereiken per mail 55rueleddnanjiw.[antispam].@gmail.com of per telefoon +31653529106.

Enkele belangrijke documenten

Statuten HWH

Huishoudelijk Reglement HWH

Bestuursreglement Alcohol- & drugsgebruik

Behorend bij onze vergunning van Boei15

Privacy Policy HWH

Van toepassing bij o.a. de inschrijving voor wedstrijden.

Veiligheidsplan

In het veiligheidsplan wordt weergegeven wie wanneer bij calamiteiten actie moet ondernemen.

11:00 Combi Loosdrecht SKON
zondag (deel 2 / 2)